|
ΣυμπληÏώστε για τον ΥπεÏβατικό Διαλογισμό την αντίστοιχη φόÏμα εγγÏαφής σήμεÏα για να μποÏÎσετε και σεις να μας στείλετε τα σχόλια και τις εÏωτήσεις σας. Η συμμετοχή αυτή είναι δωÏεάν. Τα Ï€Ïοσωπικά σας στοιχεία δεν ανακοινώνονται στους πίνακες των απαντήσεων αλλά μόνο το πεÏιεχόμενο της τοποθÎτησής σας, το οποίο θα μποÏοÏσε να ενδιαφÎÏει και άλλους επισκÎπτες της ιστοσελίδας.
|
ΧÏησιμοποιήστε τη φόÏμα συζήτησης για να μπείτε και σεις στη συζήτηση.
|
09305 |
dv101
|
Πως μποÏεί ο άνθÏωπος να «ÎµÎ¼Î²Î±Î¸Ïνει όσο επιθυμεί» στην αλήθεια Î±Ï†Î¿Ï Ï€ÎµÏιοÏίζεται συνήθως από τις φυσικÎÏ‚ του ατÎλειες; Πως οÏίζεται στον διαλογισμό η «Î±Î»Î®Î¸ÎµÎ¹Î±»; Είναι μία και μοναδική για κάθε εÏώτημα ή υπάÏχουν πολλÎÏ‚ αλήθειες;
|
|
<EsoPhos>
|
|
Αν ο διαλογισμός (ο κάθε Ï„Ïπος) είχε δικό του οÏισμό της αλήθειας, τότε ήδη θα υπήÏχαν πολλÎÏ‚ αλήθειες για το ίδιο εÏώτημα. Αυτό θα ήταν ασυμβίβαστο με την παγκόσμια παÏαδοχή ότι εντÎλει η αλήθεια είναι μία και μοναδική για κάθε εÏώτημα. ΑυτÎÏ‚ που εμείς λανθασμÎνα ονομάζουμε διαφοÏετικÎÏ‚ αλήθειες ή επιμÎÏους αλήθειες δεν είναι άλλο από τις Ï€ÏοσωπικÎÏ‚ μας βιωματικÎÏ‚ συλλήψεις. ΕπομÎνως μιλάμε για τη δική μας «Î¼Î±Ï„ιά» πάνω σε κοινό «ÏƒÎºÎ·Î½Î¹ÎºÏŒ», που ήδη γνωÏίζουμε ότι δεν μποÏεί να είναι αντικειμενική Î±Ï†Î¿Ï ÎµÏ€Î·Ïεάζεται από την εσωτεÏική μας Ï€Ïοδιάθεση. Δεν υπάÏχουν φυσικÎÏ‚ ατÎλειες που μας εμποδίζουν να εμβαθÏνουμε στην αλήθεια αλλά εσωτεÏικÎÏ‚ αναστολÎÏ‚ (Ï€Ïοκατάληψη, αμφιβολίες, φοβίες, πεποιθήσεις κλπ) που σταδιακά μαθαίνουμε να αφαιÏοÏμε στο μÎÏ„Ïο που αντÎχουμε. ΆÏα εμβαθÏνουμε όσο επιθυμοÏμε.
|
09304
|
ek101
|
Γιατί να λÎμε ότι ο διαλογισμός είναι μια απωθημÎνη δÏναμη στον άνθÏωπο και όχι μια δÏναμη που εμφανίστηκε κάποια στιγμή και από τότε σταδιακά καλλιεÏγείται και εξελίσσεται; Υπονοεί αυτό τη γνωστή θÎση κάποιων δασκάλων ότι ο άνθÏωπος είχε κάποτε πολλÎÏ‚ πνευματικÎÏ‚ ικανότητες που για κάποιο λόγο Îχασε ή του «Î±Ï†Î±Î¹ÏÎθηκαν»;
|
|
<EsoPhos>
|
|
Είναι διαφοÏετικό να χάνεις μια ικανότητα και διαφοÏετικό να σου την αφαιÏοÏνε. Η παÏαδοχή ότι κάποτε αφαιÏÎθηκαν από τον άνθÏωπο ικανότητες, κυÏίως πνευματικÎÏ‚, μας βάζει στο σκεπτικό ότι εντÎλει ο άνθÏωπος είναι υποτελÎÏ‚ ον Îναντι άλλων που αποφασίζουν για λογαÏιασμό του. Μας αÏÎσει αλήθεια Îνα Ï„Îτοιο σενάÏιο; Που βÏίσκονται αυτοί που αποφάσισαν ή ίσως εξακολουθοÏν να αποφασίζουν για τον άνθÏωπο; Î Î¿Î»Ï ÎµÏκολα μεταβιβάζουμε τις ευθÏνες μας σε κακεντÏεχείς επικυÏίαÏχους, το συνηθίζουμε όταν δυσκολεÏουν τα Ï€Ïάγματα, όμως το να είναι και αόÏατοι και υπεÏφυσικοί, αυτό φτάνει τη δεισιδαιμονία. Για ότι μας συμβαίνει είμαστε υπεÏθυνοι μόνον εμείς.
Έτσι μποÏοÏμε με ασφάλεια να ισχυÏιστοÏμε ότι ο σκεπτόμενος άνθÏωπος, με την εμφάνισή του στον πλανήτη μας είχε και την ικανότητα του διαλογισμοÏ. Γιατί; Για να σταθεÏοποιηθεί Îνα χαÏακτηÏιστικό σ’ Îνα Îμβιο είδος χÏειάζονται πολλÎÏ‚ (ίσως χιλιάδες;) γενιÎÏ‚ Ï€Ïοσπάθειας και ικανός αÏιθμός μελών του να το χÏησιμοποιεί. ΆÏα, όταν φτάσει να είναι χαÏακτηÏιστικό του είδους, είναι και ικανότητα ολοκληÏωμÎνη. Από κει και Ï€ÎÏα αυτό που καλλιεÏγείται και βελτιώνεται είναι η άσκηση της ικανότητας. Όταν λοιπόν μια ικανότητα ασκείται ασθενικά, φαίνεται σαν χαμÎνη όμως στην Ï€Ïαγματικότητα είναι απωθημÎνη. Όταν ασκείται επιδεÏμικά τότε ÎÏχονται βÏαχÏβια αποτελÎσματα. Όταν όμως η εφαÏμογή της είναι λαμπÏή, τότε Îχουμε επινοήματα και ÎÏγα αιώνια. Ο σκεπτόμενος άνθÏωπος Îχει παÏουσιάσει λαμπÏά πνευματικά επινοήματα και ÎÏγα, πολλÎÏ‚ φοÏÎÏ‚ από το απώτατο παÏελθόν μÎχÏι σήμεÏα. ΕπομÎνως η ικανότητα να διαλογίζεται είναι χαÏακτηÏιστικό του είδους του (γιατί κάθε πνευματικό επίτευγμα συνδÎεται και με κάποιο είδος διαλογισμοÏ). Από την άλλη, όποτε η υλική ευδαιμονία τον αποκοιμίζει, Ï€Î¿Î»Ï Ï€Ïόθυμα παÏαδίδεται στην πνευματική νωθÏότητα. Τότε όμως η διαλογιστική του ικανότητα απωθείται.
|
09303
|
sd101
|
ΛÎγεται ότι ο άνθÏωπος Îχει κοιμισμÎνες πεÏισσότεÏες αισθήσεις από τις Ï€Îντε (μιλάμε συχνά για Îκτη αίσθηση, διαίσθηση κλπ.), συνδÎονται αυτÎÏ‚ με την ΥπεÏβατική Επικοινωνία;
|
|
<EsoPhos>
|
|
Κάθε είδος, άÏα και το ανθÏώπινο, υπάÏχει και διαιωνίζεται ακολουθώντας Îνα «Ï€Ïότυπο», ίσως «Î±ÏχÎτυπο» να λÎγαμε πιο σωστά. Το αÏχÎτυπο αυτό ενυπάÏχει σαν Ïίζωμα μÎσα στον γενετικό κώδικα κάθε πλάσματος, είναι πλήÏες και αμετάβλητο στα κυÏίαÏχα χαÏακτηÏιστικά του (το κβάντουμ μÎσα στο τοτοÏμ). Στη διάÏκεια της εξελικτικής του ποÏείας, το είδος βελτιώνει τα χαÏακτηÏιστικά του αλλά ποτΠδεν τα αντικαθιστά με άλλα. Αν το κάνει αυτό, τότε μεταλλάσσεται σε Îνα νÎο είδος. ÎœÎχÏι στιγμής καμιά Îνδειξη δεν φαίνεται να υπάÏχει ότι το ανθÏώπινο αÏχÎτυπο πεÏιλαμβάνει πεÏισσότεÏες από Ï€Îντε αισθήσεις, Îστω και Ï€Ïος το παÏόν αδÏανείς. Ωστόσο τα πάντα συνηγοÏοÏν πως ο άνθÏωπος διαθÎτει Ï€Îντε πολυδιάστατες αισθήσεις, που δεν πεÏιοÏίζονται μόνο στον παÏόντα χώÏο και χÏόνο, γι' αυτό και συγκÏινόμενες με εκείνες των ζώων (τα οποία τις εστιάζουν αποκλειστικά στον άμεσο χώÏο και χÏόνο) φαίνονται πιο ασθενικÎÏ‚, όμως η αλήθεια είναι ότι είναι πιο εκλεπτυσμÎνες και μάλλον απεÏιόÏιστες. Η ΥπεÏβατική Επικοινωνία ευÏÏνει μεν τις Ï€Îντε αισθήσεις και Ï€Ïος άλλες ποιότητες αντίληψης, όμως δεν τις πολλαπλασιάζει αÏιθμητικά οÏτε τις διαστÏÎφει εκτός Ï€Ïαγματικότητας.
|
09302
|
mt101
|
Ποια είναι η καλÏτεÏη ÏŽÏα για να κάνει κανείς διαλογισμό; Και για να Ï€ÏοχωÏήσει στον υπεÏβατικό διαλογισμό Ï€ÏÎπει Ï€ÏοηγουμÎνως να Îχει λÏσει τα επιβιωτικά του Ï€Ïοβλήματα ή Ï„Îλος πάντων να μην τον απασχολοÏν υλικÎÏ‚ ανάγκες;
|
|
<EsoPhos>
|
|
Δεν υπάÏχει καλÏτεÏη ÏŽÏα με την Îννοια του εικοσιτετÏαώÏου. Θα μποÏοÏσαμε ίσως να ποÏμε ότι υπάÏχει καλÏτεÏη ÏŽÏα με την Îννοια της ψυχικής διάθεσης, πότε δηλαδή νοιώθουμε Îτοιμοι για κάτι Ï„Îτοιο. Όμως το ζητοÏμενο δεν είναι τότε που Îχουμε αυτή τη διάθεση, απλά να σταματήσουμε κάθε άλλη δÏαστηÏιότητα και να ασχοληθοÏμε με το διαλογισμό. ΜποÏοÏμε και Ï€ÏÎπει να μάθουμε να διαλογιζόμαστε παÏάλληλα με οποιαδήποτε δÏαστηÏιότητα, ανάμεσα στα «Î½ÎµÎºÏά» διαστήματα της εγÏήγοÏσής μας. Όταν δεν το κάνουμε αυτό (συνήθως δεν το κάνουμε), τα νεκÏά διαστήματα γεμίζουν με Îνα καταιγισμό επαναλήψεων από σκÎψεις που Îχουν «ÎºÎ¿Î»Î»Î®ÏƒÎµÎ¹» πάνω σε Îνα Ï€Ïόβλημα. Αυτό βÎβαια δεν είναι ότι καλÏτεÏο μας συμβαίνει. Κατά συνÎπεια οι υλικÎÏ‚ και επιβιωτικÎÏ‚ ανάγκες μας μποÏοÏν να αντιμετωπίζονται παÏάλληλα με τη διαλογιστική μας ενÎÏγεια και με Ï€Î¿Î»Ï Ï€Î¹Î¿ θετική εξÎλιξη όταν είναι υπεÏβατική.
|
09301
|
mk101
|
ΥπεÏβατικό διαλογισμό κάνουμε μόνο όταν θÎλουμε απαντήσεις σε υπαÏξιακά ή συμπαντικά ζητήματα; Και που τον απευθÏνουμε; Αν δεν είναι βÎβαιο ότι επικοινωνοÏμε Ï€Ïαγματικά με ανώτεÏες δυνάμεις τότε τι αξία Îχει μια υπεÏβατική επικοινωνία;
|
|
<EsoPhos>
|
|
Η «Ï…Ï€ÎÏβαση» που υπονοεί η ΥπεÏβατική Επικοινωνία είναι –Ï€ÏÎπει να είναι– Ï€Ïαγματική. Îα στÏαφεί δηλαδή ο νους μας Ï€ÎÏα από τα ÏŒÏια της Ï€Ïοσωπικής μας και ατομικής μας τάξης, με άλλα λόγια Ï€ÎÏα από τις δεσμεÏσεις του χώÏου και του χÏόνου που Îχει μάθει μÎχÏι στιγμής να αναγνωÏίζει. Το κίνητÏο για μια Ï„Îτοια εκτÏλιξη μας το δίνουν τα εÏωτήματα που θÎτουμε και ο Ï„Ïόπος που τα διατυπώνουμε. Μη ξεχνάμε το γνωστό: «Î· μισή απάντηση κÏÏβεται στην εÏώτηση». Αν τα εÏωτήματα είναι υπεÏβατικά (συνήθως είναι τα υπαÏξιακά και τα συμπαντικά) τότε αναμοχλεÏουν και την υπεÏβατική απάντηση. Φυσικά, το «ÎºÎ±Î½Î¬Î»Î¹» επικοινωνίας που είναι Ï€Ïόθυμο να απαντήσει σ’ αυτά τα εÏωτήματά, είναι και συναφÎÏ‚ με μας και ευÏÏτεÏο από μας. ΑκοÏει σε πολλά ονόματα όπως ανώτεÏος νους, ανώτεÏος εαυτός, συλλογικό ασυνείδητο, παγκόσμια ψυχή, διαχÏονική οντότητα, κάθε σχολή Îχει δώσει και Îνα όνομα. Αυτό λοιπόν το κανάλι θα αναζητήσει την απάντηση στην πιο κατάλληλη πηγή με την οποία μποÏεί να συνδεθεί. Και φαίνεται ότι Îχει τη δÏναμη να συνδÎεται και με άλλους νόες που ίσως βÏίσκονται σε ανώτεÏο στάδιο από εμάς και ίσως γνωÏίζουν πεÏισσότεÏα από μας. Το βÎβαιο είναι ότι οι απαντήσεις που «Ï€Î±Î¯Ïνουμε» σχηματίζονται μÎσα στο μυαλό μας συνδυάζοντας αÏχÎτυπα (λόγου και εικόνας) που ήδη βÏίσκονται μÎσα μας. ΆÏα χÏειάζεται εκπαίδευση να ξεχωÏίζουμε το συμβολικό από το κυÏιολεκτικό και τα σημαινόμενα από τα σημαίνοντα. Το βÎβαιο επίσης είναι ότι όλη αυτή η εξάσκηση (ακόμα κι αν πιστÎψουμε αυτοÏÏ‚ που ισχυÏίζονται ότι όλα είναι μόνο ηλεκτÏοχημικÎÏ‚ συνάψεις του εγκεφάλου μας) τελικά οξÏνει το νου μας με εμπνευστική δÏναμη, Ï€Ïάγμα ιδιαίτεÏα επιθυμητό και χÏήσιμο.
|